Cégünk a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat és értéknövelt szolgáltatásokat.

Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi cégcsoportunk számára keresünk munkatársat, azonnali belépéssel Kártyamenedzser pozícióba:

Feladatok:

  • Bankkártya üzletági (elfogadási és kibocsátási) stratégiai és üzleti tervek kialakításának támogatása
  • Bankkártya innovációk, kártyatársasági megfelelésekhez szükséges fejlesztések támogatása, üzleti specifikáció elkészítése
  • Termékfejlesztéshez kapcsolódó szakmai anyagok készítése. Együttműködés a fejlesztési és működési folyamatban résztvevő üzleti és IT területekkel, külső partnerekkel. Kapcsolattartás a szakterületekkel, külső partnerekkel és kártyatársaságokkal
  • Bankkártya termékek életciklusának nyomon követése, folyamatok feltérképezése, szükséges változtatási igények meghatározása, a termékmódosítási folyamatok koordinálása
  • Kártyatársasági és hatósági szabályok folyamatos nyomon követése
  • Rendszeres és eseti jelentések elkészítése
  • Részvétel az elszámolással kapcsolatos feladatokban

Ideális jelölt:

  • Felsőfokú szakirányú gazdasági végzettség
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés és kiváló csapat együttműködési képesség
  • Minimum1-3 éves releváns bankszakmai tapasztalattal rendelkezel bankkártya területen
  • Aktív angol nyelvtudás írásban és szóban

Előny:

  • Azonnali munkakezdés
  • Charge-back munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • Stabil hátterű, innovatív, magyar vállalati környezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Dinamikus csapatmunka és kimagasló egyéni fejlődési lehetőség

Jelentkezés módja:

Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, bruttó fizetési igény megjelölésével küldje el az allas@ofsz.hu e-mail-címre!