Cégünk a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat és értéknövelt szolgáltatásokat.

Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményünk Ügyfélkapcsolati szervezetébe keresünk munkatársat, akár azonnali belépéssel Ügyfélszolgálati kampány specialista pozícióba:

Feladatok:

  • Ügyfélérték meghatározása és szegmentálása
  • Külső partnerekkel kapcsolattartás
  • Külső kapcsolattartók felkészítése új kampányokra
  • Kampányok tervezése, előkészítése, nyomon követése és kiértékelése
  • Az eredmények alapján javaslatok előkészítése

Elvárások:

  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Értékesítési és érték teremtési kampányok kimagasló ismerete
  • Kampány értékelési és előkészítésben szerzett gyakorlati tapasztalat
  • Script írási tapasztalat
  • VCC ismeret
  • Erős statisztikai és elemzői affinitás
  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete
  • Csapatjátékos
  • Magas stressztűrő képesség
  • Precizitás

Amit a cég kínál:

  • Teljes munkaidős, versenyképes jövedelem
  • Rugalmas munkaidő
  • Dinamikus csapatmunka és kimagasló egyéni fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja:

Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, bruttó fizetési igény megjelölésével küldje el az allas@ofsz.hu e-mail-címre!