Cégünk a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat és értéknövelt szolgáltatásokat.
Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményünk Ügyfélkapcsolati szervezetébe keresünk munkatársat, akár azonnali belépéssel Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba:
Feladatok:
- Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása
- Széleskörű információ- és segítségnyújtás az ügyfelek részére
- Panaszkezelés, problémamegoldás
- E-mailen beérkező ügyfélkérdések megválaszolása
- Értékesítőink munkájának támogatása, bejövő hívásaik kezelése
- Napi adminisztratív teendők elvégzése
- Kimenő hívások indítása
- Ügyfélmegkeresések visszahívása
Elvárások:
- legalább középfokú végzettség
- 1-2 éves Call Center területen szerzett tapasztalat
- Kiváló kommunikációs készség
- Magas fokú problémamegoldó képesség
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Nyitottság a tanulásra, az új információk gyors feldolgozásának képessége
- Felhasználói szintű MS Office tudás
Amit a cég kínál:
- Fiatalos, lendületes csapat
- Versenyképes fizetés
- Modern iroda és inspiráló környezet
- Innovatív pénzügyi megoldások megvalósításában való részvétel lehetősége
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő:
- Heti 40 óra, változó beosztás. Irányadó a 07:00-19:00 közötti munkarend
Jelentkezés módja:
Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, bruttó fizetési igény megjelölésével küldje el az allas@ofsz.hu e-mail-címre!