Cégünk a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat és értéknövelt szolgáltatásokat.

Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményünk Ügyfélkapcsolati szervezetébe keresünk munkatársat, akár azonnali belépéssel Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba:

Feladatok:

  • Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása
  • Széleskörű információ- és segítségnyújtás az ügyfelek részére
  • Panaszkezelés, problémamegoldás
  • E-mailen beérkező ügyfélkérdések megválaszolása
  • Értékesítőink munkájának támogatása, bejövő hívásaik kezelése
  • Napi adminisztratív teendők elvégzése
  • Kimenő hívások indítása
  • Ügyfélmegkeresések visszahívása

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség
  • 1-2 éves Call Center területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Magas fokú problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Nyitottság a tanulásra, az új információk gyors feldolgozásának képessége
  • Felhasználói szintű MS Office tudás

Amit a cég kínál:

  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Versenyképes fizetés
  • Modern iroda és inspiráló környezet
  • Innovatív pénzügyi megoldások megvalósításában való részvétel lehetősége

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő:

  • Heti 40 óra, változó beosztás. Irányadó a 07:00-19:00 közötti munkarend

Jelentkezés módja:

Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, bruttó fizetési igény megjelölésével küldje el az allas@ofsz.hu e-mail-címre!